Gezocht: mensen met hersenschudding die mee willen werken aan video content voor voorlichting

10 jul

Hartelijk dank voor de vele reacties! We hebben inmiddels twee mensen gevonden. Houd deze website in de gaten voor updates.

In samenwerking met Pocket Productions (foto – en video bedrijf) zoekt Stichting Hersenschudding mensen met een hersenschudding. Of een hersenschudding hebben gehad.

Wil jij je verhaal delen en mag dit gefilmd worden? Help jij graag mee om meer awareness te creëren voor deze doelgroep? Lees dan hieronder verder!

Hoi, ik ben Linde en heb samen met mijn partner een bedrijf in foto- en videografie, genaamd Pocket Productions.

Ik heb in het afgelopen jaar een half jaar met een hersenschudding gelopen, het was fysiek en mentaal erg zwaar, maar gelukkig ben ik weer de oude.

Wat mij opviel in deze periode is dat er geen video’s online te vinden zijn over lotgenoten, mensen die hun verhaal vertellen over hun hersenschudding.

Daarom ben ik op zoek naar twee mensen die momenteel een hersenschudding hebben of er van af zijn en hun verhaal willen doen.

Graag zou ik in samenwerking met jou, je verhaal in een video willen verwerken, dat lotgenoten zich eventueel hierin kunnen herkennen of mensen zonder hersenschudding zich beter kunnen inleven.

Omgeving Utrecht zou fijn zijn, maar ben ook bereid hiervoor op pad te gaan.

Wil je je graag aanmelden?
Stuur je gegevens en kort je verhaal naar info@stichtinghersenschudding.nl.